SIKÇA SORULAN SORULAR
 
     
Satılan ürünler orijinal mi?
www.kumasdeposu.com.tr’de satışa sunulan ürünlerin tamamı orijinaldir.
   


Ürünlerin fiyatlarına KDV dahil mi?

www.kumasdeposu.com.tr üzerinden satılan tüm ürünlerin satış fiyatlarına KDV dahildir.
 
 
Sipariş ettiğim ürün yanlış renkte ya da modelde gelirse ne yapmalıyım?
Ürün elinize sipariş ettiğiniz bedenden, modelden ya da renkten farklı gelirse 05332947655 numaralı whatsapp hattımızdan müşteri hizmetlerimize ulaşarak değiştirebilirsiniz.
 
 
Siparişimin teslim edileceği adresi değiştirebilir miyim?
Siparişinizin kargoya verilip verilmediğini kontrol ediniz. Sipariş verdiğiniz ürün kargoya teslim edilmediyse teslimat adresini değiştirebilirsiniz. Bunun için 05332947655 numaralı whatsapp hattımızdan müşteri hizmetlerimize ulaşabilirsiniz.



Almak istediğim ürün tükendi tekrar satışa çıkar mı?

Stoklarımızın sürekli yenilenmesi sebebi ile ürünler sezon bitmediği müddetçe tekrar satışa açılmaktadır.

 

Siparişlerim kaç günde hazırlanır?

Tedarik süremiz en geç 3 iş günüdür. 3 iş günü olarak belirtilen süreye hafta sonu ve resmi tatiller dahil değildir. Takip numarası ile kargo ekranları üzerinden siparişlerinizin takibini sağlayabilirsiniz.
 


Sipariş birleştirme işlemi yapabilir miyim?

Siparişlerinizde birleştirme işlemi sağlanamamaktadır. 
 

 

Siparişimde ürün ekleme ya da ürün çıkarma yapabilir miyim?

Siparişlerinizde ürün ekleme ya da ürün çıkarma işlemi yapılmaktadır.


 

Siparişlerimde ödeme seçeneklerini öğrenebilir miyim?

Siparişlerinizi Kredi kartı ve kapıda ödeme yolu ile ödemesini sağlayabilirsiniz.
 

 

En az kaç metre kumaş alabiliriz?
En az 1 metre kumaş satın alabilirsiniz.
 


Toptan alımlarda fiyatlarınız değişiyor mu?
20 metrenin üzerindeki alımlarda özel fiyat yapılmaktadır


Kargo / Ulaşım

 


Siparişim bana ne zaman ulaşır?

Siparişler 1-3 iş gününde alıcısına ulaşmaktadır.

 

Siparişimin kargoya verilip verilmediğini nasıl öğrenebilirim?

Site üzerinden sipariş detaylarım sayfasından sipariş durumunuzu takip edebilirsiniz.
 
 

Kargo ürünü getirdiğinde teslim alırken dikkat etmem gereken bir şey var mı?

Evet. Kargo ile gönderim esnasında kargodan kaynaklı olarak ürünlerde zarar oluşabilmektedir. Bu sebeple ürünü teslim alırken paketinde ezilme, yırtılma ve ıslanma gibi bir durum olup olmadığına dikkat etmelisiniz. Böyle bir durum olduğunda kargoyu teslim almayıp kargo yetkilisine tutanak tutturmalısınız.
 
 

Kargo gelmiş ancak beni evde bulamamış ürüne nasıl ulaşabilirim?

Bildirilen adreste bulunmamanız durumunda sipariş verdiğiniz ürün bulunduğunuz adrese en yakın kargo şubesine teslim edilir. 3 Gün içerisinde şubede bekletilir. Kargo şubesine giderek kimlik numaranızla ürünü teslim alabilirsiniz. 3 gün içerisinde alınmayan ürünler firmamıza geri gönderilir.
 
 

İptal & İade

 
Teslim aldığım ürün defolu ise ne yapmalıyım?
Ürünü iade süresi geçmeden (14 gün) tarafımıza göndermeniz halinde gerekli işlemler yapılarak para iadesi gerçekleştirilecektir. Stoklarımızda aynı üründen olması durumunda yeni sipariş oluşturabilmeniz için bilgilendirileceksiniz.

 

Kumaşları iade edebiliyor muyuz?

Kumaşlar size özel kesildiği için defolu hariç iade kabul edilmemektedir.



 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
Çerez Kullanımı

Sizlere en iyi alışveriş deneyimini sunabilmek adına sitemizde çerezler(cookies) kullanmaktayız. Detaylı bilgi için Kvkk sözleşmesini inceleyebilirsiniz.